На автодорозі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський вандали пошкодили систему зважування

На автодорозі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський вандали пошкодили систему зважування

Пошкоджено датчики зважування транспортних засобів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху WIM, - повідомили в Службі автодоріг області..

Злочин зафіксовано на автодорозі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський, поблизу села Сінгури Житомирського району.

Дана система нова, була влаштована кілька років тому.

Унаслідок пошкоджень елементів системи горизонтальні смуги датчиків вийшли з ладу.

Службою автомобільних доріг у Житомирській області підраховано завдану шкоду державі та подано заяву до правоохоронних органів про скоєння правопорушення.

САД звертається до очевидців злочину, що був скоєний 7-9 січня, з проханням повідомити будь-яку інформацію, що може стати в пригоді під час розслідування за номером телефону: +38 (098) 560 8599 (диспетчер САД).

Довідково: система зважування в русі Weigh in motion (WIM) – це розумна система збирання інформації про транспортні засоби, які рухаються автомобільними дорогами. Відбувається фіксація: дати та часу проїзду, температури повітря та дорожнього покриття, смуги та напрямку руху, швидкість руху та державний номерний знак, загальну масу транспортного засобу та її розподіл по осях.

WIM - системи ворог для перевантажених фур, адже за порушення габаритних норм доводиться сплачувати штрафи. Система працює безконтактно і унеможливлює корупцію, а зібрані дані автоматично передають в програмний центр обробки інформації.

Перевантажені вантажівки основна причина руйнування асфальтного покриття доріг ( причина тріщин, вибоїн, колійністі, просіданнь та ін.). Крім того, порушення вагових норм часто є причиною виникнення ДТП. Адже порушення допустимих габаритних параметрів зменшує дистанцію між учасниками дорожнього руху, що є однією з причин виникнення аварій.

За структурою, майданчик WIM є своєрідним апаратним комплексом, який складається з датчиків, вбудованих у дорожнє покриття, камери для автоматичного розпізнавання номерних знаків, камер загального огляду та лазерних сканерів. Майданчик захищений від можливих перенапруг, може працювати при температурі від -30°С до +40°С.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up