Через низку порушень умов контракту головний інженер-резидент звертатиметься до Укравтодору про розірвання контракту з китайською компанією, що має виконувати роботи з розширення Київ-Чоп.
Про це було наголошено на нараді у приміщенні Служби автомобільних доріг у Житомирській області, - інформмує прес-служба САД у Житомирській області.
Зустріч між керівництвом САД, ДП «Житомирський облавтодор» з представниками китайської компанії відбулась за участі радника голови Житомирської обласної державної адміністрації Валерія Повара.
Андрій Савелійович наголосив, що Службою автомобільних доріг у Житомирській області, як власником шляху, у червні було видано ордер китайській компанії і з цього часу за безпеку руху несе відповідальність Sinohydro Corporation Limited (КНР).
Представник генпідрядника дав пояснення: «ми знайшли компанію, яка це змогла б зробити».
Мова йде про ДП «Житомирський облавтодор», яка останні роки обслуговувала цю ділянку шляху. Але всі домовленості відбуваються усно.
«Угода про аварійний ямковий ремонт та експлуатаційне утримання даної ділянки шляху на час реконструкції Київ-Чоп повинні бути укладені у найближчий час», – така позиція головного інженера-резидента з технічного нагляду Георгіоса Папапавлоу.
Нагадаємо, що у листопаді 2017 року очільник Держагентства автомобільних доріг Славомір Новак та представник китайської компанії Sinohydro Corporation підписали угоду про реконструкцію відрізків траси М-06 Київ-Чоп на териорії Житомирської області.
Строк виконання робіт – 2 роки.
Контракт укладено у рамках проекту “Поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг на підходах до Києва”.
Фінансування проекту здійснюється за кошти Європейського банку реконструкції й розвитку, а також Європейського інвестиційного банку.
Проектом передбачається реконструкція дороги й доведення її до технічної категорії “1-Б” (ділянка довжиною 22,3 км) з 4-смуговою бетонною проїзною частиною (2х7,5м), а також будівництво й реконструкцію 4 транспортних розв’язок в двох рівнях, реконструкцію 3 існуючих шляхопроводів через залізничні колії, реконструкцію існуючого мосту через Кам’янку, будівництво 2 пішохідних мостів, реалізацію засобів освітлення й сучасних засобів організації безпеки руху.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер
Игорь Коцюба
Саша Чёрный
Максим Кухарчук
Igor Pavlenko