На думку виконуючого обов’язки начальника Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Таможського Олега Валентиновича, такі електроавтобуси потрібні і це є безперечним фактом. Проте чи зможе самостійно витягнути потреби такого виду транспорту підприємство навіть не обговорюють, бо це йому явно не під силу. Однак можливо це буде під силу міській або обласній раді, якщо вони зацікавляться цим проектом.
«Є дуже багато спільного між тим, що експлуатує трамвайно-тролейбусне управління і цим Електроавтобусом. Звичайно потрібні потужні станції зарядки акумуляторів. Потрібно вести мову про те як і на скільки ми зможемо обслуговувати роботу цих акумуляторів і який термін їх експлуатації. Відчуваю, що саме проблемне питання буде саме у цьому. Потрібно щоб була підзарядка акумуляторів не тільки від автономних станцій, а і віл контактної мережі. Думаю, що потрібно буде збудувати декілька додаткових станцій підзарядки на кінцевих зупинках, де можна буде підзарядитися. Все інше практично таке ж як і у наших тролейбусах. Гадаю що саме за цим наше майбутнє», - ділиться думками виконуючий обов’язки начальника Житомирського трамвайно-тролейбусного управління Таможський Олег Валентинович.
Інформаційна довідка:
Електроавтобус виготовили на базі моделі "Богдан", демонтувавши двигун внутрішнього згорання і поставивши електричний. Також замість паливного баку встановили акумуляторні батареї з виходом до розетки. Український електроавтобус може проїхати без підзарядки 250 км. Заряджається від електромережі в 380 В. Швидкість електроавтобуса до вісімдесяти кілометрів за годину. На 100 кілометрів необхідно лише 50 кіловат електроенергії.
Електроавтобус – це унікальний та інноваційний проект в Україні.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер
Александр Дудник