Юні житомирські журналісти запропонували "Обміняти цигарки на цукерки" і перемогли у конкурсі соцреклами

 Юні житомирські журналісти запропонували "Обміняти цигарки на цукерки" і перемогли у  конкурсі соцреклами
З результатом 862 голоси у всеукраїнському конкурсі соціальної реклами, який проводився за сприяння благодійної організації "АСЕТ", перше місце здобула реклама команди учасників житомирської "Школи юних журналістів".

У своїй рекламі  юні журналісти запропонували "Обміняти цигарки на цукерки" і саме їхню ідею підтримали користувачі соціальних мереж, де й проходив конкурс.

Рекламу Анни визначили кращою із 35 робіт і тепер вона отримає головний приз 500 гривень. При цьому друге та третє місце в конкурсі отримали теж житомирянки.

Анна Назаренко з рекламою "Аборт - единственная операция, которая делается "вслепую" отримала 818 голосів і друге місце.

Відео дня

 Юні житомирські журналісти запропонували "Обміняти цигарки на цукерки" і перемогли у  конкурсі соцреклами, фото №1 на сайті 20minut.ua

Марина Горбачевська та її реклама "Чи є сенс стукати у зачинені вікна?" має 528 голосів і третє місце.

 Юні житомирські журналісти запропонували "Обміняти цигарки на цукерки" і перемогли у  конкурсі соцреклами, фото №2 на сайті 20minut.ua

З робатами інших учасників конкурсу, серед яких багато житомирян, можна ознайомитися  в групі організаторів.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up