У своїй рекламі юні журналісти запропонували "Обміняти цигарки на цукерки" і саме їхню ідею підтримали користувачі соціальних мереж, де й проходив конкурс.
Рекламу Анни визначили кращою із 35 робіт і тепер вона отримає головний приз 500 гривень. При цьому друге та третє місце в конкурсі отримали теж житомирянки.
Анна Назаренко з рекламою "Аборт - единственная операция, которая делается "вслепую" отримала 818 голосів і друге місце.
Марина Горбачевська та її реклама "Чи є сенс стукати у зачинені вікна?" має 528 голосів і третє місце.
З робатами інших учасників конкурсу, серед яких багато житомирян, можна ознайомитися в групі організаторів.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 16 від 24 квітня 2024
Читати номер