У Житомирі прийматимуть скарги на транспорт онлайн

У Житомирі прийматимуть скарги на транспорт онлайн
Шансон, паління, хамство, протікаючий дах все це супроводжує вас подорозі на роботу? Тоді вам на сайт міської ради, тут запровадили онлайн-звернення громадян.

З середини грудня у житомирян з'явилась можливість подавати онлайн-звернення на сайті міської ради щодо якості роботи маршрутних таксі. За півтора місяці надійшло 108 скарг, розпровідає заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів Дмитро Ткачук: «З цього списку ми складаємо статистику порушень конкретних маршрутів. Далі аналізуємо на що саме скаржаться та проводимо перевірку».

Перевагою онлайн-звернень, на переконання Дмитра, є відсутність бюрократичних перешкод та спрощеність процедури: «Кожен громадянин будучи в маршрутці може через свій гаджет одразу написати про конкретне порушення з боку перевізника. При написанні заявки головне чітко описати порушення, вказати номер маршруту, час та інші пункти подані в анкеті», - підкреслює Дмитро.

За результатами попереднього місяця кожному перевізнику було зроблено добірку порушень, які він має ліквідувати. Найтиповішими серед них є недотримання прав пільгових категорій громадян, порушення графіків руху, хамство.

Відео дня

Самі перевізники зацікавлені в покращенні сервісу, оскільки не хочуть втрачати репутацію та майбутні договори на виконання послуг з перевезення.

Минулорічна ініціатива громадськості з введенням смс-контролю матиме продовження у цьому році, говорить Дмитро. Так, в кожній маршрутці буде зазначено номер на який можна надіслати смс-повідомлення з вказаними порушеннями.

                                                                                                  Ірина Скоростецька

 

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up