Принаймні такими планами поділився заступник міського голови Сергій Сухомлин, за участю якого відбулося підведення підсумків проекту та нагородження переможців 20 жовтня у прес-центрі міськради.
Сухомлин поділився, що була ідея просто замовити у рекламної компанії логотип, заплатити за нього і представити містянам, втім пішли іншим шляхом, адже житомиряни самі мають обрати "бренд" міста, в якому живуть, працюють і яке представляють.
Тому кілька місяців тому й був оголошений згадуваний конкурс, до якого долучилося 75 учасників, при цьому 35 робіт надіслала лише одна людина.
Усі роботи були виставлені на огляд у соцмережі, на спеціальному сайті та на логосушці під час святкування Дня міста. Відповідно до цього визначили переможців у 4 номінаціях, логотипи яких були підтримані різними видами голосування.
1. "3а найактивнішу участь у проекті" - 35 робіт, Руслан Віл’ям.
2. "За створення лого-фейку" - шкарпетки і морозиво, Максим Шевчук.
3. "За найчисленніші симпатії громади" - ТОВ «Вадіус».
4. "За найчисленніші симпатії користувачів ресурсу Facebook" - ТОВ «Doris Advertising»
Команада ТОВ «Doris Advertising» також стала основним переможцем проекту і відповідно отримала 20 тисяч спонсорських коштів, які їм передав заступник міського голови. Після цього хлопці розповіли, що мали на меті, створюючи саме такий логотип Житомира і можливе бачення його подальшого використання у різних сферах.
Саме їх роботу визнали учасники робочої комісії та закордонні дизайнери, які були залучені до обговорення.
Сухомлин зауважив, що на цьому створення бренд-буку міста лише починається і вже згодом будуть презентовані спеціальні зупинки, тролейбуси з Інтернетом та інше.
Переможець конкурсу та офіційний логотип Житомира
"Лого-фейк" від Максима Шевчука
Юлія Демусь
За матеріалами Першого житомирського
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер