Поки один з учасників заходу - Олександр Микитенко, розповідав про хибні уявлення громадськості щодо хутряної індустрії, яка по-суті представляє собою смерті для мільйонів тварин щорічно, серед перехожих поширювали листівки з інформацією про чотири міфи, якими зазвичай виправдовують себе покупці та власники шуб.
"Це вкрай неекологічна діяльність, що шкодить здоров'ю людей та невиправдана економічно, адже зиск від виробництва хутра отримують перш за все великі корпорації, для яких виробництво хутра лише один із видів прибутків, - впевнений Микитенко. - В той самий час існує безліч альтернатив хутряному одягу, не пов'язаних із жорстокістю, які по термічним, естетичним, економічним та екологічним характеристикам значно перевершують хутро та шкіру.
Важливо зрозуміти, що хутро - більше не засіб захисту від холоду, яким воно було у часи неандертальців. Сьогодні хутро – це лише символ розкошу, а міфи про хутро як про незмінний атрибут краси та престижу підтримується рекламною індустрією, яка спекулює інструментарієм моди. Ми звертаємося до громадськості з закликом подолати відчуження та усвідомити беззмістовність та жорстокість використання хутра та шкіри в сучасному світі".
Активісти, значна частина з яких вегатаріанці та вегани, також представили статистику, згідно з якою на виробництво однієї шуби йде 18 лисиць, 27 єнотів, 160 шиншил або ж аж 250 білок. Кажуть, що самі намагаються відшукати у магазинах та на ринках міста не менш якісний одяг та взуття, але без елементів хутра чи шкіри.
Акція була мирною і безпосередньо в роботу виставки-ярмарку ніхто не втручався. Так само не було жодних провокацій зі сторони продавців, а от потенційні покупці інколи негативно реагували і на зібрання молоді з плакатами, і на прохання ознайомитися з листівками.
Раніше “Chaotic Good” пікетували у Житомирі цирк біля ТРЦ, протестуючи проти використання тварин у цій індустрії.
Юлія Демусь
За матеріалами Першого житомирського
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер