Зокрема, це були питання встановлення тарифів на послуги ТОВ «Екопоінт-Житомир» з вивезення твердих побутових відходів та погодження інвестиційної програми у сфері поводження з твердими побутовими відходами у м. Житомирі, передачі нежитлового приміщення, про погодження звіту та затвердження фінансового плану комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами, продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами та його припинення.
Особливо гостро розглядалося питання роботи КП «Реклама» Житомирської міської ради. Звітність щодо роботи КП «Реклами» мав надати директор підприємства Володимир Шуст, але через незадовільний стан здоров’я присутнім на засіданні він не був.
У ході обговорення один з членів виконкому Микола Костриця висунув свою пропозицію з приводу того, що комунальне підприємство «Реклама» Житомирської міської ради необхідно ліквідувати.
Микола Костриця зазначив, що всі кошти, які сплачуються за використання місць, які перебувають у комунальній власності, повинні надходити до міського бюджету, а не у КП «Реклама». Було наголошено на тому, що щорічно бізнес сплачує КП «Реклама» близько 3 млн. 700 тис. грн за розміщення зовнішньої реклами. Однак бюджет міста отримує менше 300 тис. грн. від цієї суми як відрахування частини чистого прибутку КП «Реклама». При цьому адміністративні витрати на утримання працівників КП «Реклама» перевищують 3,5 млн. грн.
«Заробітна плата працівників – від 5 тис. грн у секретарки, до 10 тис. грн у директора комунального підприємства», - розповів Микола Костриця.
Тому існування даного підприємства не є доцільним. Він переконаний, що з приводу розміщення реклами потрібно звертатися до управління архітектури, а не у КП «Реклама», адже саме це управління готує відповідні дозвільні документи. А КП «Реклама» отримує кошти за роботу, яку вони не повинні виконувати і використовують їх у своїх цілях.
Також було вирішено створити робочу групу з членів виконкому, які повинні детально вивчити та проаналізувати необхідність подальшого існування КП «Реклама».
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер