Влада Житомира від постійних обіцянок перейшла до рішучих дій і в односторонньому порядку розірвала договори з двома перевізниками.
Управління транспорту та зв’язку Житомирської міськради, наслухавшись скарг городян і обіцянок перевізників виправитися, все ж розірвали в односторонньому порядку угоди з двома перевізниками на маршрути №№ 2 і 26, №№ 3 і 50.
«Історично склалася ситуація, коли перевізники почувають себе «господарями життя» і працюють не по графіках і маршрутах, а так, як їм заманеться, – розповідає заступник міського голови Дмитро Ткачук. – При цьому стан рухомого складу жахливий, купа скарг і нарікань, а на ряд попереджень і зауважень реакції часто немає ніякої або ж вона незначна. У ході перевірок були виявлені низка порушень, які не були усунуті протягом тривалого часу, тому було ініційовано процес розірвання договорів з перевізниками, у яких критична маса таких зауважень».
Наприклад, від «клієнтів» маршруту № 26 регулярно надходили скарги на вивіз з вулиці Промислової, мовляв, маршрутка їздить з інтервалом в 40 хвилин, а іноді навіть годину, тож діти мусять у школу приїжджати або на годину раніше, або запізнюватись на навчання. Також часто водії самовільно змінюють розклад руху, не попереджаючи про це ані управління, ані мешканців.
«Договори заключаються переважно на 5 років і у перевізників складається враження, що протягом 5 років їх ніхто не буде чіпати», - пояснює Дмитро Ткачук.
Попри те, що договори були розірвані нещодавно, на маршрути № 2 і № 26 уже є претендент, оскільки право обслуговувати маршрут надається тому, хто був другим на конкурсі. Що ж стосується маршруту № 3, то нині пошук перевізника триває.
До кінця місяця «проблемні маршрути» обслуговуватимуть ті ж перевізники, що й раніше, а вже з 1 числа очікується, що будуть заключні договори з новими перевізниками. Хоча, як запевнив заступник міського голови Дмитро Ткачук, «старі» перевізники теж мають шанс реабілітуватися і заново заслужити довіру влади і житомирян, взявши участь у конкурсі.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер