«Спочатку була ідея замовити розробку бренду Житомира у рекламних агенцій. Але ми дійшли до висновку, що бренд міста – це той символ, який повинен отримати максимально публічне обговорення. На початку вересня громадськості буде представлено логотип. А вже через місяць, з урахуванням пропозицій житомирян, його буде остаточно затверджено на виконкомі. Буде визначений той символ, який найяскравіше уособлюватиме Житомир», – зазначив Сергій Сухомлин.
За словами першого заступника міського голови створення логотипу міста – це перший крок в напрямку розробки бренд-буку. Далі буде розроблено загальний перелік нормативних правил, пов’язаних з оформленням фасадів та розміщенням реклами у місті.
«На даний момент містом це питання не регулюється комплексно. Ми бачимо заклеєні рекламою вітрини магазинів та фасади історичних будівель. Бренд-бук створюється з метою наведення порядку з рекламою, зовнішнім виглядом архітектурних споруд та задля створення візуальних стандартів, які символізуватимуть наше місто», – розповів Сергій Сухомлин.
За словами начальника управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища Євгенії Черкасової, окремо створений сайт www.ibrand.zt.ua, який буде активним з 22 серпня. На ньому буде розміщено бріф (завдання) на створення логотипу. Заявки приймаються на поштову електронну адресу управління [email protected]
За повідомленням Житомирської міської ради.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер
Sidor Kovpak
Сочан Сергей
Alexey Stolyarov reply Сочан Сергей