Реформ без інвестицій не буває, тому Закон “Про освіту” має бути прийнятий, навіть якщо він потребує додаткових видатків з державного бюджету. Про це йшлося під час зустрічі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич з освітянами Чернівецької області 30 серпня 2016 року.
“Я сподіваюсь, що представлена нами концепція сприятиме суспільному прийняттю Нової української школи, це буде поштовхом для депутатів не зволікати з прийняттям потрібних освіті законів. Шановні колеги, реформ без інвестицій не буває! Є речі, які ми можемо зробити без грошей. Наприклад, програми початкової школи було оновлено без грошей - все на голому ентузіазмі, але для того, щоб вчитель підвищив свою кваліфікацію і був добре підготованим до професії, його соціальний статус повинен зростати”, - зауважила Лілія Гриневич.
Вона зазначила, що низька зарплатня і, відповідно, статус вчителя у суспільстві сьогодні не дають залучати успішних та талановитих дітей до цієї професії.
“Ми не можемо далі так ставитись до вчителя, адже це демонструє як держава оцінює їхню працю”, - наголосила Міністр освіти і науки України.
Одне із завдань, що поставило перед собою МОН – перейти від авторитарної педагогіки, до педагогіки партнерства, де вчитель, дитина та її батьки братимуть на себе рівну відповідальність за навчання дитини, будуватимуть здорові та рівноправні стосунки.
Цей принцип закладено не лише у концепцію Нової української школи, а й у оновлені програми та рекомендації для початкової школи.
“Наприклад, в рекомендаціях для початкової школи ми зазначили, що інформація про оцінку дитини - це конфіденційна інформація, вона призначена для батьків цієї дитини, а не для батьків усього класу”, - зазначила Лілія Гриневич.
Міністр закликала освітян активно долучатися до обговорення концепції Нової Української школи, що триватиме протягом вересня і наголосила, що МОН відкрите і готове виправляти і доповнювати концепцію.
“Я вас прошу, нам дуже потрібна ваша підтримка проти бюрократії, проти тих, хто не розуміє наскільки важлива стратегічна воля для системи освіти, ваша підтримка, щоб тиснути на парламентарів, на всіх тих, хто приймає рішення, бо наші діти не можуть чекати - вони ростуть і за ними має йти Україна”, - підкреслила Міністр освіти і науки України.
За матеріалами МОН.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер