Сьогодні у Житомирі окрім комунального транспорту вулицями міста курсують автобуси з різною пасажиромісткістю, обслуговують їх 22 перевізники. Зустріч представників громади, влади та самих перевізників була напруженою через різні думки. Перевізники воліють підвищити вартість проїзду в маршрутках і приводять, за їх словами, обґрунтовані суми. Серед пропозицій було озвучено підняття тарифу до 4 грн. 50 коп. і навіть до 5 грн.
В.о. міського голови Любов Цимбалюк вислухала всі пропозиції та зауважила, що не буде вносити до виконавчого комітету пропозиції щодо збільшення вартості проїзду більше ніж на 50 копійок, але й таке підвищення ціни має призвести до покращення якості наданих послуг:
«Ми почули думку як житомирян, так і перевізників, вони насправді дуже різні – ці думки. Зважаючи на ту ситуацію, яка сьогодні є в державі, зрозуміло, що не може бути і розмови про те, щоб підняти тариф до такого рівня. Я впевнена: ні житомиряни, ні всі українці сьогодні не в змозі платити таку ціну. Тому просила і прошу сьогодні всіх поставитися з розумінням, хоча насправді ціна на пальне піднялась високо та перевізники теж десь на межі».
Обговорення закінчилось на домовленостях, що збільшення тарифу відбудеться не більше ніж на 50 копійок. Любов Володимирівна висловила сподівання на підтримку виконавчого комітету, де саме будуть затверджувати остаточний тариф на перевезення в маршрутках, і всі проголосують за прийнятну та адекватну ціну для житомирян:
«Поки що своїм трамвайно-тролейбусним управлінням ми не в змозі перекрити всі перевезення в місті Житомирі. Але сподіваємось, що скоро все змінеться. Вже виділені кошти і міською, і обласною радами, оголошений тендер на закупівлю тролейбусів. Коли вже все це відбудеться, ми зможемо менше використовувати приватні перевезення, а наше комунальне управління зможе це зробити».
Любов Цимбалюк наголосила, що за підвищенням якості послуг міських перевезень мають слідкувати усі житомиряни. Саме від їх пильності залежить підвищення комфорту у маршрутних таксі: «Житомиряни мають відстоювати свої права споживача послуги».
Начальник управління транспорту та зв’язку Володимир Клинчук зазначив, що житомиряни, які користуються маршрутним таксі, повинні робити зауваження водіям в разі, коли вони палять, розмовляють по мобільному телефону, слухають голосно музику та ін.: «Якщо ж на зауваження пасажира водій не реагує, варто звернутися на гарячу лінію управління транспорту та зв’язку за номером 47-07-09 та залишити свою скаргу».
За повідомленням Житомирської міської ради.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер
Галя
Галя reply Галя
Pshebelskiy Yuzik
Александр Грабчук
Коля с Полевой
Пусть платят налоги.
Не хотят ездить? Пусть валят на хер.
Если провести честный тендер на маршрут, найдутся перевозчики.
lakrimosaiv reply Коля с Полевой