- механізм відкриття та закриття рахунків у системі електронного адміністрування ПДВ;
- особливості складення податкових накладних та розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних у такій системі;
- механізм проведення розрахунків з бюджетом з використанням зазначених рахунків.
Згідно з Порядком Держказначейство повинне до 25 грудня 2014 р. відкрити електронні рахунки платникам ПДВ, що зареєстровані платниками такого податку згідно з поданим до 15 грудня 2014 р. Державною фіскальною службою реєстром таких платників.
Рахунки відкриваються автоматично на безоплатній основі і виключно на підставі реєстру платників податку, який Державна фіскальна служба після присвоєння особі індивідуального податкового номера платника податку надсилає казначейству. Датою початку здійснення платником податку операцій з використанням електронного рахунка є дата реєстрації його платником податку (для платників податку, зареєстрованих до 1 січня 2015 р., —1 січня 2015 року).
Казначейство надсилає Державній фіскальній службі повідомлення про відкриття електронного рахунка платника податку не пізніше наступного робочого дня з дня його відкриття. Після надходження такого повідомлення контролери інформують платника податку про реквізити його електронного рахунка.
У разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.
Звертаємо увагу, Постанову Кабінету Міністрів України №569 від 16.10.2014 року опубліковано у газеті « Урядовий кур’єр»№200 від 29 жовтня 2014 року.
За повідомленням Інформаційно-комунікаційного відділу Житомирської ОДПІ Гу Міндоходів у Житомирській області
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер