До уваги платників податків: нові правила передачі матеріалів перевірок слідчим підрозділам

До уваги платників податків: нові правила передачі матеріалів перевірок слідчим підрозділам

За інформацією ДФС України внесено зміни до  Методичних рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної фіскальної служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків.

Відтепер у разі виявлення порушень податкового, валютного чи іншого законодавства, за якими сума завданої державі шкоди є достатньою для притягнення до кримінальної відповідальності, кримінальні провадження розпочинатимуться, якщо такі податкові повідомлення-рішення набудуть статусу «узгоджених» після адміністративного та/або судового оскарження.

Як повідомив голова ДФС Роман Насіров - «Фіскальна служба завжди виступає за конструктивний діалог з бізнесом і робить зі свого боку усе можливе, щоб спростити їх діяльність. Нові правила передачі матеріалів перевірок слідчим підрозділам дозволять упередити безпідставний тиск на бізнес та нададуть змогу слідчим ДФС зосереджувати свою увагу виключно на тих платниках, які дійсно задіяні в різних схемах, для пошуку доказів їх злочинів. Внесені зміни сприятимуть налагодженню партнерських відносин між бізнесом та контролюючими органами за рахунок відмови від негативної практики кримінального переслідування за фактами ухилення від сплати податків до остаточного узгодження грошових зобов’язань в адміністративному чи судовому порядку».

Раніше слідчі мали право розпочинати кримінальні провадження на підставі результатів податкових перевірок, навіть, якщо вони знаходилися на оскарженні в судах. Відтепер ця суперечлива норма врегульована.

Відео дня

Слідчим підрозділам фінансових розслідувань матеріали перевірок для прийняття рішення згідно з положеннями Кримінального процесуального кодексу України (крім випадків, визначених пунктом 36 підрозділу 10 розділу ХХ Кодексу) передаватимуться виключно після узгодження грошових зобов’язань (зменшення бюджетного відшкодування), вимог та рішень щодо єдиного внеску. При цьому терміни передачі матеріалів –  протягом 20 робочих днів, наступних за днем узгодження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень.

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:45 Как стулья на работе влияют на спину: важность правильной поддержки (Новини компаній) 17:00 З початку року патрульні зафіксували 8857 порушень водіями швидкісного режиму 16:40 В Україні почастішали випадки укусів кліщів: як вберегтися 16:20 У Житомирі бухгалтерка лікарні нараховувала собі більшу зарплату за рахунок інших працівників Від читача 13:56 На платформі Мегого вийшов короткометражний фільм Віталія Кікотя «Сумні портрети». 16:00 Увага! В Україні очікуються сильні пориви вітру! 15:39 У Радомишлі затримали грабіжника, який вирвав з рук 80-річної бабусі сумку 15:20 На Житомирщині зменшилася кількість виявлених онкохворих з початковими стадіями захворювання 15:00 Як отримати державну допомогу при народженні дитини? ІНФОГРАФІКА 14:40 У Житомирі вночі та вранці 20 квітня сильні заморозки у повітрі! 14:21 Лікарня, що повірила у реформу, матиме ще й наглядову раду 14:00 Військовим передали чергову партію допомоги від Житомира 13:00 Житомир в Instagram: весняний вайб play_circle_filled 12:39 Понад 600 страв: В Україні презентували новий збірник рецептур для шкільних їдалень 12:20 Упродовж доби рятувальники Житомирщини двічі прибирали аварійні дерева 12:00 Чуднівська окружна прокуратура попередила незаконну оренду ставу площею понад 60 га 11:41 У Центру захисту тварин з’явилися нові друзі-волонтери 11:21 У Житомирській обласній універсальній науковій бібліотеці імені Олега Ольжича створено безбар’єрний простір 11:00 Поліцейські у Житомирі вилучили у перехожого великий пакунок з наркотиками photo_camera 10:40 Сьогодні тимчасово призупинено рух трамвая
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up